Trwają prace nad zabytkowym wagonem typu Maximum 325
Na początku roku 2015 startujemy z odbudowa zabytkowego wagonu dwu osiowego typu
Maximum 325 z roku 1901.
W pierwszym etapie odbudowujemy konstrukcję czyli ramownica ,część nadwozia i dach.
Zobaczcie kilka zdjęć z tej realizacji.
1.Odbudowa ramy nadwozia. Całość wykonana z drewna dębowego. W wersji pierwotnej były belki z litego drewna tu zastąpiono je drewnem klejonym dla wzmocnienia ramy i stabilności materiałowej.
2.Impregnacja całej ramy drewnianej.
3.Wykonanie szkieletu dachu z drewna jesionowego.
4.Połączenie konstrukcji dachu z szkieletem nadwozia.
5.Wykańczanie obicia dachowego.
6. Renowacja i rekonstrukcja dwóch ścian przedziału pasażerskiego. Wykonanie pomostów wagonu wraz z daszkami.
7.Ukończenie pierwszego etapu. Czyli rama nadwozia, dach ,przegrody przedziału pasażerskiego, pomosty przód i tył, daszki pomostów oraz pokrycia burt.
Tak to wygląda dziś.